Pagina's

vrijdag 1 augustus 2014

Genieten van de mooie avonden.

 Hallo iedereen,
Het was lekker warm nadat we gegeten hadden, dus was het tijd om een lekker eind te gaan varen. Ik wist niet dat het zulk lekker weer was in Nederland :D
Mijn vriend heeft een bootje, een klein bootje, waar maximaal 5 personen op passen, op de foto's later zal je hem in het groot zien!

 Het uitzicht op de weg, erg mooi met de zon zo. Helaas zijn de foto's met mijn mobiel gemaakt maar ik ben blij met deze foto!
 Mooie schaduwen in het water van bomen.
 We stopten ergens om eventjes naar de winkel te gaan. Haha de boot ziet er niet uit, maar hij werkt (uhm de dubbele bodem is kapot) wel. Ooit maken wij de boot wel schoon en heel, hij doet het gelukkig nog :D We hadden geen slot mee, dus moest ik eventjes bij de boot wachten. Ik keek naar mijn schoenen en tja....
 De enige sokken die ik nog had waren mijn grote sokken en mijn lievelingsschoenen kunnen ook niet echt meer.
 Druiven, Besjes en Kwark <3 Ik schrok me net rot toen ik mijn besjes aan het eten was, WORM WORM WORM!!!!! Echt eng, heb mijn besjes allemaal nog een keer gewassen en ben echt heel lang bezig geweest haha.
Toen we terug naar huis gingen, was de brandstof op, dan zit er niks anders op dan kei hard te gaan peddelen.

Hebben jullie nog iets leuks gedaan tijdens deze mooie avond?

Groetjes Tessa 'x

1 opmerking: