Pagina's

dinsdag 7 oktober 2014

Vakantie ❤ Costa Rica


Hoi allemaal,

Vanochtend heb ik een mailtje ontvangen waar ik al weken op zat te wachtten. Ik mag twee weken lang reizen in Costa Rica!


Er mogen 20 mensen mee met de Costa Rica excursie en ik ben er één van. Wij verblijven in Costa Rica vooral in kleine tenten en trekken met onze tenten door het hele land. We gaan vooral op zoek naar de gifkikkers en giftige slangen, natuurlijk komen wij ook heel veel bijzondere giftige spinnen tegen, die vind ik wel heel eng!

Costa Rica is een land in midden-Amerika en ligt tussen Nicaragua Panama, de grote oceaan en de Caraïbische Zee.

In Costa Rica zijn er veel verschillende soorten dieren. De meeste landdieren leven in de regenwouden maar de koraalriffen hebben de meeste soorten dieren.
Ik hou enorm veel van snorkelen maar in Costa Rica is het op veel plekken niet aan te raden om te snorkelen. Rondom Costa Rica zwemmen veel haai soorten die mensen ook kunnen aanvallen.We komen tijdens de reis wel op één plek waar deze haaien niet zo heel veel voorkomen, Ik ga hier zeker snorkelen!


7 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat je naar Costa Rica gaat! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Geniet ervan, en maak veel foto's/filmpjes, dan kan je daar later op terugblikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal veel filmpjes maken. Iemand die mee gaat naar Costa Rica neemt zijn go pro mee om te filmen. Natuurlijk laat ik al mijn mooiste foto's aan jullie zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, wat vét! Héél veel plezier alvast! Have fun! ;)

    xx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen