Pagina's

maandag 27 oktober 2014

Voornemens ❤ Goede voornemens maandag deel 5

Hallo allemaal,
Vandaag komt de vijfde editie van goede voornemens maandag online. Iedere maandag heb ik 5 nieuwe goede voornemens waar ik me die week aan wil houden. Ik vertel ook iedere week hoe mijn voornemens van de vorige week zijn verlopen.

Vorige week:
1❤ Ik ga deze week geen suikerhoudende dranken drinken
Dit is helemaal gelukt! Ik heb iedere dag thee of water gedronken. Thee vind ik zo lekker, het kan me wakker maken maar een andere thee kan er voor zorgen dat ik juist weer lekker slaap.
2❤ Ik ga deze week twee volledige vakken vanuit het Engels naar het Nederlands vertalen
Helaas, dit is mij echt totaal niet gelukt :( Ik kon me er gewoon echt niet toe zetten, helaas want mijn tentamens komen er nu wel snel aan.
3❤ Ik ga deze week minimaal twee keer hardlopen!
Op de valreep is dit gelukt, vrijdag en zondag vijf kilometer gerend! Ik ben wel trots op mezelf dat ik het gedaan heb, al was het meer wandelen. Ik vraag me nog steeds af of het hardlopen wel iets voor mij is.
4❤ Ik ga deze week veel artikelen schrijven voor mijn blog
Dit is gelukt, helaas werkt de planner op blogger niet zo goed, daar kwam ik helaas vandaag pas achter. Woensdag kunnen jullie het eerste artikel die ik klaar heb liggen lezen!
5❤ Ik ga deze week iedere dag iets met mijn haar doen
Helaas is dit totaal niet gelukt, een vrije week en iets met mijn haar doen.. tja dat zit er toch niet echt in.

Deze week:

1❤Ik ga deze week twee volledige vakken vanuit het engels naar het Nederlands vertalen
Deze neem ik gewoon weer mee, dat maakt het leren toch een stuk makkelijker.

2❤ Ik ga deze week iedere dag iets met mijn haar doen
Deze neem ik ook gewoon weer mee, ik wil toch echt wat leuke dingen met mijn haar doen, de paardenstaart en knot worden ook zo saai.

3❤ Ik ga deze week minimaal twee keer hardlopen!
Omdat ik deze week niet ga judoën en toch wat aan mijn conditie en lichaam wil doen ga ik lekker twee keer 5 kilometer hardlopen, minimaal dan he. Ik vind het enorm moeilijk om te gaan hardlopen als het regent maar ik ga het dit keer  gewoon doen!

4❤ Ik mezelf deze week aan mijn drukke sportschema houden
Ik wil toch wel een beetje strakker zijn in Costa Rica, mijn vetjes mogen nu na al die jaren wel een keer verdwijnen!!
Maandag: 5 kilometer hardlopen, 1 uur zwemmen
Dinsdag: 5 kwartier judo
Woensdag: 1 uur judo
Donderdag: 5 kwartier judo
Vrijdag: 1,5 uur zwemmen, 2 uur judo
Zaterdag: 20 kilometer fietsen, 3 uur kleuterjudo les
Zondag: 5 kilometer hardlopen

5❤ Ik ga deze week op tijd naar bed
Na half elf nog naar bed zit er nu niet meer voor mij in, nou ja na morgen dan, want nu is het al half 11 geweest. Ik ga ook iedere dag voor 8 uur opstaan, ook als ik vrij ben





Wat zijn jullie voornemens voor deze week?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten