Pagina's

maandag 13 oktober 2014

Tag ❤Dit of Dat tag

Hallo Allemaal,
Vandaag doe ik de Dit of Dat tag voor jullie. Ik heb deze Tag al vaak gelezen bij andere bloggers en ik vind hem zelf heel erg leuk om te lezen. Willen jullie weten wat deze Tag inhoud? Lees dan vlug verder!



Bij deze tag moet ik steeds kiezen, of dit, of dat. De tag is ingedeeld in verschillende categorieën, make up, nagels, lichaam, haar en random.

❤Make up
Bronzer of blush? Ik kies toch echt voor een bronzer. Ik heb snel rode wangen van mijzelf dus blush heb ik niet altijd nodig. Ik vind blush alleen mooi bij mij staan als ik foundation draag. Bronzer vind ik zelf altijd mooi
Mascara of Eyeliner? Voor mij is dit echt mascara! Ik vind eyeliner namelijk niet mooi zonder mascara. Mascara laat mijn ogen ook groter lijken.
Concealer of Foundation? Foundation, ik gebruik bijna nooit concealer. Ik gebruik ook weinig foundation maar foundation kan je ook als concealer gebruiken en concealer niet als foundation.
Gekleurde oogschaduw of neutrale oogschaduw? Neutrale oogschaduw, gekleurde oogschaduw staat mij simpelweg gewoon helemaal niet!
Compact of losse oogschaduw? Doe maar compacte oogschaduw, ik ben zo slordig en zou met losse oogschaduw helemaal onder zitten!
Kwasten of sponsjes? Altijd kwasten, ik vind kwasten veel mooier en egaler aanbrengen. Ik praat wel alleen over oogschaduw want foundation breng ik lekker vertrouwd aan met mijn vingers!

❤Nagels
Lang of kort? Kort, door het sporten kan ik geen lange nagels hebben, dit is verboden. Al heb ik wel lange nagels in de vakanties, dan sport in namelijk niet. Als ik dus echt moet kiezen, dan kies ik voor kort.
Licht of donker? Ik vind lichte nagels in de winter niet mooi, donker wel. Ik vind donkere nagels in de zomer wel mooi.... Donker dus!
Met of zonder bloem? Ik kan geen bloemen maken dus zonder, al ben ik vaak jaloers op vrouwen die lange nagels met prachtige bloemen hebben. Met mijn korte nagels staan bloemen voor geen meter!

❤Lichaam
Parfum of body splash? Parfum, body splash vervaagt voor mij veel te snel. Parfum vind ik lekker voor de hele dag, en vooral voor in de avond, body splash vind ik alleen lekker in de ochtend of als ik moe ben. Ik hou vooral van warme geuren dus dan past een parfum beter bij mij.
Body butter of body lotion? Ik hou van body butters maar body lotion is toch echt mijn favoriet! Body lotions brengen toch net iets makkelijker aan dan body butters.
Shower gel of zeep? Shower gel is toch een zeep? Ik neem aan dat gewoon een blok zeep wordt bedoelt dan. Ik kies toch voor shower gel, zeep glijd te vaak uit mijn handen
Lush of the body shop? The body shop! Lush vind ik zo nep en het ruikt vaak zo enorm chemisch. Ik vind tot nu toe werkelijk alle producten van de The body shop lekker terwijl ik de producten van Lush altijd  vind tegenvallen.

❤Haar
Paardenstaart of knot? Knot, een knot kan altijd en met een paardenstaart kan je je haren ook nog eens in je oog krijgen.
Haarlak/spray of Gel? Haarlak, gel gebruik ik nooit en haarlak gebruik ik alleen als mijn haar ingevlochten wordt.
Kort of lang? Lang! Ik ben mijn haar aan het laten groeien, het was eerst bijna op mijn ideale lengte, maar mijn haar was zo droog dat het er af ging, ik heb nu zo'n spijt!
Licht of donker? Na een paar keer mijn haar geverfd te hebben heb ik gekozen om mijn eigen haarkleur te behouden. Donker dus. 


❤Random
Regen of zon? Zon vind ik het lekkerst, regen vind ik het mooist. Met de zon blijf je lekker droog en wordt je mooi bruin en is het warm. Met de regen ruikt het lekker en zie je allemaal leuke slakken te voorschijn komen. Slakken zijn leuk als ze niet in je tuin zitten, ze zijn namelijk best wel mooi. Ik kies toch zeker voor de zon want de zon betekent warmte!
Zomer of winter? Ik kies voor een warme zomer, dan kan ik lekker veel zwemmen. Ik hou er namelijk vooral van om in de natuur te zwemmen! Zwembaden vind ik niet zo geweldig.
Lente of herfst? Herfst! Ik vind de herfst namelijk heerlijk ruiken! Overal zijn mooie kleuren en er komen allemaal prachtige herfstcollecties en ik mag mijn heerlijke vesten weer aan!
Chocolade of Vanille? Chocolade, ik krijg nu ook enorm zin in warme chocolademelk, helaas mag ik dat deze week niet nemen :P Dan maar een glaasje water

Dit was de Tag, Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

xxx Tessa

3 opmerkingen:

  1. Mag ik hem lenen? Ik vind hem leuk! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. natuurlijk! Ik kan niet wachten tot ik hem bij jou kan lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen heb je gekozen! Veel dingen zou ik ook hetzelfde gedaan hebben, maar veel toch ook anders.

    xx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen