Pagina's

zondag 5 oktober 2014


Hoi allemaal,
Vandaag komt de derde editie van goede voornemens maandag online. Iedere maandag heb 5 nieuwe goede voornemens waar ik me die week aan wil houden.


 1. Ik ga deze week gezonder eten. Ik heb vorige week nogal veel patatjes gehaald, oeioeioei. Ik wil deze week gezonder eten en zal daarom voor jullie ook een aantal foto's maken van mijn gezonde eten als bewijs

 2. Ik ga deze week geen drinken drinken met suiker. Ik wil afvallen en ga deze week daarom alleen nog maar water, en thee drinken. Ik vind dit wel heel moeilijk om vol te houden maar het gaat me lukken! 
 .
 3. Ik ga deze week minimaal 5 keer sporten. Mijn schema ziet er als volgt uit:
         Maandag: 2 uur sporten
         Dinsdag: 1uur sporten
         Woensdag: 1 uur sporten
         Donderdag: 1 uur sporten
         Vrijdag: wandeldag/rustdag
         Zaterdag: 5 km hardlopen
         Zondag: Vrij 

4. Ik wil deze week mijn tentamen Ontwikkeling van de adolescent halen. Het is voor mij heel moeilijk om dit vak te halen omdat ik het totaal niet eens ben met de literatuur. Het boek is daarnaast ook nog eens oersaai. 

5. Ik wil mijn kamer helemaal opgeruimd hebben inclusief kledingkast en aquarium! Mijn kledingkast is een biggenbende en ik krijg de algen van mijn aquariumruiten niet weg! Ik ga uiterst mijn best doen om deze ramen schoon te krijgen.


Dit zijn mijn voornemens voor deze week. Volgende week vertel ik of mijn voornemens gelukt zijn. 
Wat zijn jullie voornemens voor deze week?

xxx Tessa 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je dit vertelt! Mijn voornemens voor deze week zijn:

    - al mijn samenvattingen voor de pww maken
    - om de dag hardlopen
    - zorgen dat ik wiskunde ga snappen

    Ben benieuwd of jij je doelen gaat halen! Succes met je tentamen he! Dingen leren inderdaad lastig als het saai is en als je het totaal niet eens bent met de stof.

    xx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Succes met jou voornemens, ik denk dat je ze wel gaat halen!

      Bedankt :)

      xx Tessa

      Verwijderen
  2. Wat een voornemens! Ik wens je veel goede moed! ;-) Laten we stellen dat mijn grote voornemen deze week, de frisdrank-verslaving aanpakken is? *neemt gauw een fles water*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Succes, het zal je vast gaan lukken, probeer eerst je inname voor de helft te beperken :)

      Verwijderen