Pagina's

vrijdag 3 oktober 2014

Warme Primark sokken

Hoi iedereen,

De laatste tijd is het heel erg raar weer, het is de ene dag super warm en de andere dag is het juist weer koud. Tijdens deze koude dagen heb ik het zwaar, ik ben een echte koukleum. Natuurlijk was het de laatste dagen niet zulk koud weer dat ik een winterjas aan had, maar nu de herfst begonnen is en iedereen al weer praat over de winter heb ik toch maar snel warme sokken ingeslagen!

Er zijn drie dingen die ik koop bij de Primark; sokken, geurkaarsen en haar elastiekjes. Ik koop bijna al mijn sokken bij de Primark dus ik pakte de bus en de trein en ging naar Primark Zaandam.
Ik vond het heel erg tegenvallen bij de Primark, naar mijn idee lag alles een beetje door elkaar, er was ook weinig keus qua sokken. Toen ik bovenstaande sokken zag moest ik ze gewoon mee nemen!

2 paar donker gekleurde sokken en 2 paar licht gekleurde sokken

De eerste twee paar sokken zijn lekker lang! Hier hou ik van. Het eerste paar heeft niet veel met de winter te maken, ik had liever een ijsbeer gezien in plaats van een panda maar panda's zijn natuurlijk ook heel schattig. Het tweede paar doet mij echt aan de winter denken, aan een dennenbos met veel sneeuw!
Dit paar sokken is minder lang dan de eerste maar ik vind ze wel echt heel veel leuker! Ik hou enorm veel van pinguïns! Ik vind ze zo enorm schattig! Weten jullie dat er in Artis een stelletje homo pinguïns woont?

Normaal is sneeuw glad, maar het sneeuw onder deze sokken zorgt er voor dat ik niet weg glij! Super handig!

Als laatste heb ik deze supercute foto van een pinguïn voor jullie!!

Hebben jullie nog leuke dingen bij de Primark gekocht? 


xxx Tessa

4 opmerkingen:

  1. Ahh geweldig! Een heuze shoplog over sokken! Ik moet ook gauw eens sokken shoppen bij de Primark!

    xx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, zeker een shoplog over sokken, sokken worden enorm ondergewaardeerd! Ik vind die van de primark zo leuk!

      Verwijderen