Pagina's

maandag 13 oktober 2014

Voornemens ❤ Goede voornemens maandag deel 4


Hallo allemaal,
Vandaag komt de vierde editie van goede voornemens maandag online. Iedere maandag heb ik 5 nieuwe goede voornemens waar ik me die week aan wil houden. Ik vertel ook iedere week hoe mijn voornemens van de vorige week zijn verloepn.


Vorige week:
1❤ Ik ga deze week gezonder eten.
Dit is mij helaas niet gelukt, door mijn tentamen was ik alleen maar aan het snaaien door de stres :(
2❤ Ik ga deze week geen drinken drinken met suiker.
Oei, tja, als ik de energiedrankjes en milkshakes weg denk dan is dit wel gelukt. Mijn vriendje trakteerde mij wel drie keer op een milkshake! Echt slecht van mij dat ik ja zei. En de energiedrankjes die mij hielpen met het leren zaten ook al boordevol suikers. 
3❤Ik ga deze week minimaal 5 keer sporten.
Deze voornemen is ook al niet helemaal gelukt. Ik heb werkelijk waar nachten doorgehaald om mijn tentamen te leren. Tijdens mijn trainingsuren ben ik ook bezig geweest met leren. In de week van een tentamen kom ik altijd twee kilo aan!!!
4❤ Ik wil deze week mijn tentamen ontwikkeling van de adolescent halen
Al het harde leren heeft mij beloond! Ik heb mijn tentamen Ontwikkeling van de adolescent gehaald! Het tentamen bestond uit twee onderdelen, een interview die je moest verwerken tot een artikel en een officieel tentamen. Mijn interview heb ik vorig jaar al gehaald, met veel moeite. Eerst had ik een 8 maar mijn lerares vond dat ik nog wat spelling moest verbeteren en dan zou zij mijn cijfer invoeren. Dit heeft zij nooit gedaan omdat zij overspannen was. Toen keek een andere leraar mijn interview na, en ik had een 5... (de ene leraar gaf een 8 de ander een 5...) Toen heb ik als verbetering allemaal bull shit verzonnen en heb ik mijn interview nog een keer ingeleverd. De leraar die eerst mijn interview na keek wilde de interviews niet meer nakijken. Ik heb mijn interview naar echt heel veel leraren moeten sturen maar kreeg uiteindelijk een 8,5. Voor mijn tentamen haalde ik een 7,4 dus gemiddeld heb ik een mooie 8.
5❤ Mijn kamer is niet helemaal opgeruimd, mijn kledingkast en aquarium zijn wel opgeruimd! Wat een werk was dat zeg. Op de zijruiten van mijn aquarium zit nog wel alg, maar dat stoort mij niet.

Deze week:

1❤ Ik ga deze week geen suikerhoudende dranken drinken
Mijn voornemen van vorige week wil ik behouden! Hij is nog niet gelukt maar ik weet zeker, nu ik geen tentamens heb dat ik makkelijk zonder suiker kan!

2❤ Ik ga deze week twee volledige vakken vanuit het Engels naar het Nederlands vertalen
Dit gaat een hele opgaven worden maar ik ga echt keihard mijn best doen om mijn tentamens over een paar weken in één keer te halen. De herkansingen zijn namelijk als ik in Costa Rica ben.

3❤ Ik ga deze week minimaal twee keer hardlopen!
Omdat ik deze week niet ga judoën en toch wat aan mijn conditie en lichaam wil doen ga ik lekker twee keer 5 kilometer hardlopen, minimaal dan he. Ik vind het enorm moeilijk om te gaan hardlopen als het regent maar ik ga het dit keer  gewoon doen!

4❤ Ik ga deze week veel artikelen schrijven voor mijn blog
Omdat ik het vaak druk heb heb ik soms geen tijd voor mijn blog. Ik moet echt artikelen op voorraad hebben!

5❤ Ik ga deze week iedere dag iets met mijn haar doen
Ik draag mijn haar altijd in een knot of in een paardenstaart. Ik doe nooit meer iets met mijn haar, deze week gaat daar verandering in komen, ik ga mijn best doen om mijn haar er fatsoenlijk uit te laten zien.



Wat zijn jullie voornemens voor deze week?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten