Pagina's

donderdag 17 september 2015

Review ❤ Layer cake lush

Waar zijn de lagen van deze layer cake? Het nieuwe gele zeepje wat ik heb gekregen bevat geen verschillende kleuren zoals ik gedacht had. Als ik foto's op internet zoek zie ik dat andere zeepjes wel degelijk meerdere kleuren hebben en dat iedere kleur anders ruikt, enfin mijn zeepje is vrijwel alleen geel. het zeepje ziet er wel erg vrolijk uit! de gele kleur is ook echt fel en in het zonlicht neon geel.


Het zeepje kreeg ik verpakt in een super schattig papiertje. Het papiertje is alvast voor de Halloween. Het papiertje is dichtgeplakt met een stikker waar de naam van het zeepje op staat met wat informatie over het zeepje; "Deze zeep heeft vijf gekleurde laagjes, elk laagje bevat een andere vruchtensap." leuke informatie!

Het zeepje ruikt echt goddelijk. De geur doet mij denken aan de regenboog waterijsjes! De geur is lekker fruitig en zoet. Als je het zeepje nat maakt komt er een sinaasappel geur van af! Lekker fris!

Het zeepje heeft twee minpunten. Het eerste minpunt vind ik dat het zeepje een beetje kleverig is. Ik heb het zeepje hierboven net uit de verpakking gehaald en er zat een haar geplakt aan het zeepje, niet echt fris. Ik heb het haartje natuurlijk meteen van het zeepje afgewassen maar ik ben bang dat er snel stof op blijft liggen (zie de andere vuiltjes op de zeep).

De tweede minpunt is dat het zeepje mijn huid een beetje uitdroogt. Het zeepje gebruik ik daarom alleen voor mijn handen en niet voor mijn hele lichaam!

Dit zeepje is te koop voor 4,95 per 100 gram. De zeepjes zijn te koop in Lush winkels en op de Lush website!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten