Pagina's

maandag 22 december 2014

Shoplog ❤ Lush, de Tuinen & de Action

 Hoi lieve iedereen,

Ik heb gisteren gewinkeld in Amsterdam en ik heb veel leuke spullen gekocht. Ik ben ook nog eventjes naar de Action geweest. Vandaag laat ik jullie zien welke leuke spulletjes ik heb gekocht.


De meeste producten heb ik bij de Tuinen gekocht dus begin ik met vertellen over de spullen die ik daar gekocht heb.
Ik heb steeds vaker last van pukkeltjes en mee eters op mijn gezicht. Over een paar weken word ik al weer 20 en die puberpuistjes hoef ik echt niet meer! Toen ik de Tuinen inliep werd ik snel geholpen door een vriendelijke mevrouw. Zij raadde mij de Tea Tree lijn aan. Ik heb een Facewash, dag- & nachtcrème en een gezichtsmasker gekocht.  Ik heb gisteren de producten voor het eerst gebruikt en ik vind ze nu al prettig! Ik zal over een week een review schrijven, dan heb ik de producten namelijk lekker goed kunnen testen.
Ik heb ook twee handcrèmes gekocht. één handcrème bevat Aloë Vera en één handcrème bevat Camille. Ik vind beide handcrèmes heerlijk in gebruik!


 Mijn Whoosh shower jelly van Lush was op en ik wilde heel graag een nieuwe Showerjelly. De showerjelly in de vorm van een sneeuwman vond ik niet echt heel speciaal ruiken, sweetie pie daarentegen! WAUW wat een heerlijke geur. Van dit zeepje komt ook snel een review online

Bij de Action heb ik dit gezichtsmasker gekocht. Dit masker reinigt de huid, althans dat belooft de verpakking. Ik ben echt benieuwd. Ik hou van maskers in tubes, dan kan ik ze namelijk makkelijk en netjes opbergen. De gezichtsmaskers in zakjes kan ik namelijk meestal drie keer gebruiken en dan ish et zo'n gedoe om het masker niet te laten lekken.

Wat zijn jullie laatste aankopen geweest?


xx` Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten