Pagina's

zaterdag 3 januari 2015

Shoplog ❤ Lush uitverkoop 2014 deel 2

Hallo lieve lezers,
Ik kon mezelf tweede kerstdag niet inhouden en heb een online bestelling geplaatst bij Lush. Hierboven kunnen jullie de producten zien die ik gisteren binnen heb gekregen.



Het was een echte chaos om producten te bestellen op de site. De site lag er steeds uit en toen ik eindelijk mijn winkelmandje gevuld had, werd ik er weer uit gegooid. Helaas moest ik daarna weg en heb ik in de avond pas mijn bestelling kunnen plaatsen. Dit heeft er voor gezorgd dat de foto hierboven er heel ander uit kwam te zien. Hot Toddy en Snow Fairy 100 g waren uitverkocht dus heb ik deze in een giftset bestelt.
De bruisbal So white hebben jullie ook in mijn vorige shoplog kunnen zien ;)  Ik hou zo erg van die geur dat ik hem gewoon twee keer wilde hebben!

Mijn bestellijstje zag er als volgt uit:
Candy Mountain
Little Snow Fairy (giftset met Snow Fairy 100g en 100g roze Fun
Cinders
Festive Cheer (giftset met Hot Toddy en 120g Yognog)
So White
Karma zeep (20 gr)

 Prachtig twee geweldige zepen!
 Douchegels <3 zie je de glitters bij Hot toddy?
 Fun en So White <3
 Snow Fairy is een douchegel die ruikt naar snoepjes. Snow Fairy heeft zilveren glitters, die niet goed in de douchegel mengen, je ziet ze daarom niet op de foto. Ik heb samen met fun €7,48 betaalt.
 Een prachtig glimmende Candy Mountain die van ieder bad een bubbelbad maakt! De naam zecht het al Candy Mountain ruikt naar Candy. Met veel fantasie zie je in de bubblebar een berg met daarop snoepjes. Ik vind het bijzonder dat de bubble bar glimt, ziet er erg mooit uit! Ik heb voor deze bubble bar €2,62 betaalt.
 Yognog! Deze zeep wilde ik in eerste instantie helemaal niet kopen. Het was dat hij in een giftset met Hot Toddy zat dat ik hem toch besteld heb. Yognog is afgeleid van een Canadees drankje. Yognog is een zeep die ruik naar karamel, sommige mensen vinden hem zelf ruiken naar tiramisu of koffie! Ik heb 150 gram gekregen van deze zeep terwijl er 120 gram in de giftset zou zitten. Ik had veel slechte ervaringen gehoord over zepen in giftsets, ze zouden vaak te weinig wegen. Gelukkig heb ik daar niks van gemerkt.
Achteraf ben ik blij dat ik de giftset met Yognog en Hot Toddy heb bestelt. Yognog staat nu op mijn wastafel hij is heerlijk! De giftset kostte €8,97
 Hier was ik het meest benieuwd naar, Cinders. Een bruisbal die naar kaneel ruikt. Deze bruisbal bewaar ik voor mijn tentamenweek om lekker in bad te gaan leren. Cinders kostte €1,97
 Karma, dit is de eerste zeep van Lush waar ik van heb gehoord. Ik heb hem nog nooit gekocht of geroken, ik ruik nooit de goede geur in de Lush winkel omdat ik zo veel andere geuren ruik. Er was een vlak overgelaten voor opmerkingen, hierin kon je ook verzoeken neerzetten van testers. Ik vroeg om een Karma tester. Ik dacht niet dat ik een stukje zeep zou krijgen, helemaal niet toen ik op de site las dat ze niet aan verzoeken voor testers deden omdat het druk was. Ik was echt enorm blij toen ik karma in mijn doos zag liggen!!
Karma kost €6,60 per 100 gram. Omgerekend zo dit stukje zeep dus €1,32 kosten
 Roze Fun, wederom een snoepjes geur. Ik weet nog niet wat ik van Fun moest vinden. Ik was wel teleurgesteld toen ik zag dat in de giftset 100 gram fun zat in plaats van de gebruikelijke 200 gram. Ik had 200 gram verwacht, er stond echter wel aangegeven dat er maar 100 gram in zou zitten. Helaas klopt de prijs verhouding dan niet maar ja, ik ga me daar niet druk om maken, ik ga liever lekker douchen met Fun! (zat met Snow fairy in een giftset, daar heb ik €7,48 voor betaalt
Als laatst, helaas met een mislukte foto (I am sorry) So White, hier heb ik al meer over vertelt in mijn vorige shoplog. Klik hier om meer over deze bruisbal te weten te komen


Hebben jullie veel producten geshopt bij Lush?

Mijn totale schade bij deze shoplog was dertig euro en dertien cent, inclusief verzendkosten.


Groetjes Tessa

1 opmerking:

  1. Geweldige winkel, Lush! Ik ben er vandaag nog binnen geweest om een cadeautje te halen. Ik wist niet dat ze een webshop hebben?

    BeantwoordenVerwijderen