Pagina's

maandag 1 juni 2015

Voornemens❤ Goede voornemens maandag 6

Hallo lieve allemaal,

Het is maandag, en voor mij weer tijd voor een goede voornemens maandag! De laatste goede voornemens maandag was, beschamend, in oktober 2014!!!! Ik schaam me rot dat er zo lang geen goede voornemens maandag online is gekomen omdat goede voornemens maandag altijd een populair artikel was. Voortaan zal er iedere maandag weer een goede voornemens maandag komen. Ik ga alleen geen goede voornemens maandag meer voor een week doen maar voor een maand of een bepaald doel.


In deze zesde goede voornemens maandag vertel ik mijn voornemens voor de maand juni.

1❤ Ik ga iedere dag olie in mijn haarlengte smeren
Ik wil mijn haren lang laten groeien. Door middel van olie in mijn haren blijven mijn haren gezond en gevoed. Ik wil iedere dag olie in mijn haarlengte smeren, ik smeer de olie niet bij mijn hoofdhuid omdat mijn haar er dan erg vet uit komt te zien.

2❤Ik ga deze maand minimaal 100 kilometer skaten
Skaten word steeds een belangrijker onderdeel in mijn leven. Omdat de zomer er bijna aankomt wil ik lekker veel gaan skaten. Helaas ben ik één week op kamp en moet ik veel werken, vandaar dat ik deze maand 100 km wil skaten in plaats van meer.

3❤Ik ga deze maand maximaal 10 uur naar bed, uitzonderingen op kamp
Ik begin de laatste tijd erg moe te worden omdat ik vaak laat naar bed ga. Ik wil op tijd naar bed gaan zodat ik lekker uitgerust ben overdag en goed kan leren voor mijn tentamens

Ik heb weinig doelen maar deze doelen ga ik wel allemaal nakomen. HEt nakomen van deze doelen zal nog pittig worden maar ik ga echt mijn best doen.

Wat zijn jullie doelen voor deze maand?

Groetjes Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten