Pagina's

donderdag 3 april 2014

Gliss Kur Volume Shampoo & Conditoner 0% silicone



Ik heb veel, dik en zwaar haar en soms doet mijn haar gewoon pijn aan mijn hoofd omdat het zwaar is. Ik had gelezen dat siliconen het haar verzwaren dus ik probeerde een 0% silicone volume shampoo. Lees verder voor mijn mening over deze shampoo en conditioner

De shampoo en conditioner ruiken enorm zoet! De eerste keer dat ik hem gebruikte was de geur echt enorm erg wennen. Toen ik de shampoo in mijn haar deed schuimde het echt enorm erg! ik had maar een heel klein beetje shampoo nodig om mijn haar te wassen.
De conditioner ruikt even zoet. Helaas had ik enorm veel conditioner nodig voordat ik kon voelen dat de conditioner wat met mijn haar deed.

Van de shampoo heb je heel erg weinig nodig en van de conditioner erg veel..
De shampoo bevat als tweede ingrediƫnt SLES en daarom schuimt het zo enorm.

De shampoo en conditioner doen wat ze zeggen, volume creƫren maar hier was ik helaas niet zo blij mee, ik heb dik en zwaar haar en had geen last van pijn want mijn haar was enorm licht geworden, ik kon voor het eerst zien dat ik een kruin had!

De shampoo en conditioner doen wat ze zeggen. De shampoo zal ik zelf nooit meer kopen omdat ik vanaf gisteren geen SLES in mijn haar smeer, deze shampoo gaat dus naar mijn vader.
De conditioner blijf ik gebruiken maar zal ik niet meer opnieuw kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten