Pagina's

woensdag 23 april 2014

Vineyard Peach, The body Shop body butter en douchegel review

 Ik hou van perzik. Perzik vind ik misschien na meloen wel het lekkerste fruit. Het lekkerste aan perzik vind ik wanneer hij enorm sappig is en het sap langs mijn mond naar beneden druipt.
Dit gevoel was precies wat ik ervoer toen ik de body butter gebruikte.

De body butter is enorm dik en voedzaam. Hij maakt mijn lichaam enorm zacht en hydrateerd mijn huid enorm lang. Ondanks dat hij dik is, smeert hij wel goed uit. De body butter ruikt zoals ik al eerder zei naar een enorm sappige perzik, ik kreeg meteen zin om de body butter te proeven.

De douchegel droogt mijn huid totaal niet uit, wat overigens bij mijn huid wel snel gebeurd. De douchegel schuimt veel, hierdoor is er maar een klein beetje douchegel nodig. Dit zacht ruikend spulletje onder de douche ruikt net iets minder lekker dan de body butter. Ik vind de geur moeilijk om te omschrijven, ik denk dat het iets chemisch is wat de geur zo verpest.

Ik ben enorm tevreden over deze body butter, deze ga ik zeker opnieuw kopen. De douchegel vind ik wat minder.
Beide producten zijn alleen bij de The Body Shop te koop.
Vineyard Peach Body Butter, €16
Vineyard Peach Douchegel, €10

1 opmerking:

  1. Ik heb zelf ook een bodybutter en douchegel van The body shop, vind ze zo fijn <3

    BeantwoordenVerwijderen