Pagina's

dinsdag 19 mei 2015

Review❤ KTC Jasmijn geur haarolie

Hallo lieve allemaal,

Ik ben altijd op zoek naar de beste haar producten. Toen ik in een Turkse supermarkt liep zag ik deze haarolie van KTC. Kennen jullie de kokosolie hype nog? Nog steeds gebruiken heel veel vrouwen kokosolie om hun haar mooi glanzend en gezond te houden. KTC verkoopt ook kokosolie, veel vrouwen gebruiken de olie van dit merk. Omdat ik het KTC merkje herkende, en de olie niet duur was besloot ik hem in mijn winkelmandje te gooien.



Deze haarolie heeft een jasmijn geur.  Ik kan nergens vinden waar de olie uit bestaat, ik zie alleen staan dat het een olie is die je niet mag innemen. De olie is geler dan  olijfolie maar heeft ongeveer wel dezelfde dikte. Het is een olie met jasmijngeur en de geur, die ruikt echt heerlijk na jasmijn.

De verpakking van de olie vind ik niet zo geweldig. De fles ziet er uit alsof hij in een keukenkastje thuis hoort en het is moeilijk de olie te doseren. Gelukkig is hier een geweldige oplossing voor, ik giet de olie over in een bakje en voeg vanuit het bakje de olie toe met mijn handen op mijn haar.

Dit is de hoeveelheid olie die ik heb gebruikt om mijn hoofdhuid te masseren en om mijn haarlengte te verzorgen.  Ik heb de olie eerst op mijn hoofdhuid aangebracht. Toen de olie overal zat heb ik mijn haar met een plastic kam doorgekamd. Hierna heb ik mijn haarlengte ingesmeerd met de haarolie.

De olie heb ik ruim drie uur laten intrekken. Hierna heb ik mijn haren gewassen.

Na het wassen ruiken mijn haren nog steeds overheersend naar Jasmijn. Mijn haar klitte heel erg. Dit heb ik altijd na het gebruik van een haarolie masker. De klitten verdwenen met het borstelen snel uit mijn haar. Sneller dan normaal.

Deze haarolie maakt mijn haren super zacht, laat mijn haren glazen en zorgt ervoor dat mijn haren lekker ruiken. Ik vind deze haarolie echt geweldig en zal hem vaak als haarmasker gebruiken.

Ik heb 1,80 voor deze olie betaalt.
Ik heb hem gekocht bij een Turkse supermarkt maar hij schijnt ook in verschillende toko's te koop te zijn.


1 opmerking:

  1. Great blog. All posts have something to learn. Your work is very good and I appreciate you and hopping for some more informative posts. Beste merk olijfolie

    BeantwoordenVerwijderen