Pagina's

dinsdag 17 februari 2015

Review❤ KMS California Hair Play Makeover Spray

Hallo lieve allemaal,

Deze make over spray hoort bij de lijn Hair Play van KMS California. Het is het eerste product van KMS California dat ik gebruikt heb. Ik heb deze makeover spray gekregen (net als de producten van goldwell) en ik had geen idee wat een makeover spray is. Een makeover spray is eigenlijk gewoon een droogshampoo. Deze droogshampoo belooft mijn haar schoon te maken en belooft volume.

De droogshampoo ruikt erg lekker, het heeft een niet te omschrijven geur. Mijn neefje is gek van deze droogshampoo en wilt hem gebruiken als haarparfum.

Je moet veel product in je haar spuiten voordat je haar er niet meer vettig uit ziet. De droogshampoo is erg wit en je moet lang in je haar wrijven voordat het witte uit je haar verdwenen is.
Na gebruik ziet mijn haar er opvallend schoon en volumineus uit! Ik heb niet zulk heel dun haar en volume is makkelijk in mijn haar te krijgen maar dit product werkte wel veel sneller en beter dan andere producten.

Door deze makeoverspray hoef ik minder vaak mijn haar te wassen zonder dat het er vies uit komt te zien.

De KMS California make-overspray kost tussen de 20 en 25 euro wat ik erg duur vind voor een droogshampoo. Ik zou er zelf het geld niet voor over hebben.

Welke droogshampoo raden jullie aan?

xxx Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten