Pagina's

woensdag 25 februari 2015

Review ❤ Kruidvat strawberry makser



Hallo allemaal,

Na een aantal hele drukke dagen waarin ik gesolliciteerd en veel gewerkt heb, heb ik eindelijk tijd om eventjes op mijn kont te zitten en te relaxen. Ik zocht in mijn kamer naar een gezichtsmasker en zag dit masker van de Kruidvat liggen. Het aardbei masker.


Dit masker volgens Kruidvat:
Verwen jezelf met Kruidvat Masker Strawberry. De heerlijke geur van aardbeien brengt je geleidelijk in totale ontspanning. Het masker met toegevoegd aardbei-extract is vochtverlenend en verzorgt de huid op zachte wijze.
     Breng een dikke laag van het masker aan op de gereinigde gezichtshuid. Vermijd de gevoelige huid rond de ogen en mond. Laat het masker 10 minuten inwerken. Vervolgens afspoelen met lauw water.
Het masker ruikt lekker naar aardbei. De geur is heerlijk en niet te overheersend. De kleur van het masker is roze. Het masker brengt makkelijk en egaal aan. Je hebt weinig masker nodig om je volledige gezicht in te smeren. Na tien minuten kan je het masker van je gezicht afhalen.

Het masker tintelde een beetje op mijn huid. Ik vond het een lekker gevoel, het gaf mij het idee dat het masker zijn werk deed. Na gebruik had ik niet de behoefde om mijn gezicht in te smeren met gezichtscrème. Dit heb ik wel met andere maskers.
Ik ben zeer tevreden over dit heerlijke goedkope gezichtsmasker. Zoals jullie op de foto hierboven kunnen zien koop je één zakje gezichtsmasker dat in twee delen ingedeeld is. In ieder deel zit 8 mL gezichtsmasker. Ik heb ongeveer 4 mL nodig om mijn gezicht in te smeren.


Voor één euro heb je twee zakjes gezichtsmasker van 8 mL.

Het masker is te koop bij de Kruidvat.

xxx Tessa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten