Pagina's

woensdag 11 februari 2015

Review ❤ Rituals True Happines giftset

Hallo iedereen,

Ik heb altijd al iets willen hebben van Rituals. Helaas zijn de Rituals producten voor mij veel te duur. Ik vroeg daarom aan de broer van mijn vriend iets van Rituals. Ik had verwacht dat ik 1 douchegel, of 1 bodylotion of iets dergelijks zou krijgen. Tot mijn verbazing kreeg ik een hele set Rituals producten. Echt super lief, hij vond het lullig om met één ding aan te komen dus kocht hij deze set.
Pascal, (van hem heb ik het cadeau gekregen) had gekeken naar de verpakking, de giftset met de mooiste verpakking heb ik gekregen ;) De giftset True happines bevat producten van de laughing buddah lijn.





Wat Rituals zegt over de lijn: 
De Lachende Boeddha leefde 1100 jaar geleden in het oude China. Deze beroemde monnik bracht met zijn legendarische glimlach overal waar hij ging geluk. Het wrijven over Boeddha’s buik is dan ook al eeuwenlang een symbool voor geluk en voorspoed en deze bijzondere traditie vormde de inspiratie voor een collectie verkwikkende producten die lichaam en geest verwennen. Onze Laughing Buddha collectie geeft je jouw dagelijkse dosis geluk met de frisheid van biologische Mandarijn en de revitaliserende kracht van Yuzu

Inhoud
Er zitten 4 producten in de giftset;
- Happy Buddha, 50 mL
- Fortune oil, 75 mL
- Fortune Scrub 70 mL
- Touch of Happines 70 mL

De producten hebben niet delfde geur, ze hebben de geur organic mandarin & Yuzu of de geur Sweet orange & Cedwer wood. De geuren passen wel bij elkaar. Alle producten ruiken ietsje anders maar samen vormen ze één geheel die je, als je alle producten gebruikt, ruim een halve dag ruikt.

 Happy Buddha heeft de geur van Mandarijn en Yuzu. Op de verpakking staat dat dit product een schuimende douchegel sensatie is. Ik probeerde een klein beetje uit de fles te krijgen, maar ik spoot grotendeels het product over mijn hand. Op onderstaande foto kan je zien wat raak heb "geschoten"
Er komt een soort gel uit de fles die snel veranderd in een schuim. De schuim ruikt heerlijk. De geur is erg fris, zoals we dat van citrusvruchten gewend zijn.
Helaas is het product niet zuinig in gebruik, er spuit een enorme hoeveelheid gel uit die daarna een hoop schuim word. Onder de douche spoelt het schuim zo weg. Ik had liever gezien dat er een klein beetje gel uit de fles kwam. Desondanks vind ik het een fijn product, die mijn huid mild reinigt.

 Fortune oil heeft de geur Sweet orange & Cedar wood. Deze geur is warmer dan de geur met yuzu. Deze geur vind ik persoonlijk lekkerder.
Fortune Oil is een olie waarvan ik dacht dat je hem na het douchen moest aanbrengen. Niets is minder waar. Het is een verzorgende douche olie. Je brengt de olie tijdens het douchen aan, de olie gaat een beetje schuimen en spoel je nadat je je helemaal ingesmeerd heb af. De olie maakt mijn huid niet vettig maar voed de huid wel.  Ik vind dit product echt heerlijk.

De fortune scrub heeft weer de geur van mandarijn en yuzu. De scrub heeft hele fijne deeltjes die er voor zorgen dat je huid grondig gescrubd wordt. De scrubs van de The Body Shop zijn favoriet bij mij, maar deze scrub wint het voortaan. Als deze scrub op is ga ik zeker een nieuwe scrub halen! Deze scrub voelt als de hemel. Hij is daarnaast heel zuinig in gebruik. Een hoeveelheid scrub ter grootte van een erwt is genoeg voor één arm.

Touch of Happines is een bodylotion, gelukkig in de geur die ik het lekkerst vind. De bodylotion is niet zuinig in gebruik, in tegendeel zelfs. De bodylotion voed mijn huid goed, maar ik raad je aan om eerst de olie te gebruiken voor dubbele voeding. De geur van de body lotion blijft lang hangen waardoor je de geur blijft ruiken.


Ik ben echt super blij met de Rituals producten die ik heb gekregen. Ik ga enorm zuinig met deze producten doen.

Ik ben tegen het opzoeken van prijzen van cadeautjes maar omdat ik zo vaak kwijlend bij de Rituals producten heb gestaan weet ik dat deze cadeauset €17,50 kost.
Deze set is te koop bij Rituals en bij V&D. De producten zijn ook los te koop.

2 opmerkingen:

  1. Hmm rituals is heerlijk! Vooral de schuimende douchegel! Leuke review heb je geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het pakket toevallig ook gekregen, erg fijne spullen :)

    BeantwoordenVerwijderen