Pagina's

zaterdag 14 februari 2015

Review ❤ Red Berry & Jasmine geurkaars Primark

Hoi lieve iedereen,

Laatst was ik in de Primark. Helaas kon ik bij de home afdeling mijn geliefde geurkaarsen niet vinden. Ik was heel erg bang dat de geurkaarsen van één euro niet meer te koop waren. Teleurgesteld ging ik met mijn tas naar de kassa om mijn spullen af te rekenen. Gelukkig was het rustig want ik zag bij de kassa's mijn geurkaarsen staan! Alle geuren die ze hadden waren mij onbekend en de kaarsen zaten extra verpakt waardoor ik de kaarsen niet kon ruiken. Puur op de gok nam ik deze kaars meem met de geur van rode bes met jasmijn.


De kaars zit in een mooi glas en heeft een mooie lichte roze kleur. De stikkers op de glas zijn er makkelijk af te halen.
De geur van de kaars is erg lekker. Ik ruik vooral de jasmijn. De geur ruikt niet heel erg sterk. Ik ben benieuwd of hier verandering in komt als ik de kaars aan steek.
Als de geurkaars aan is verspreid er heel langzaam een jasmijn geur. Ik ben een beetje teleurgesteld. De meeste geurkaarsen van de primark verspreidde een betere geur dan deze kaars. Gelukkig gaat de kaars ongeveer dertig uur mee, genoeg tijd om de kaars lang te laten branden totdat mijn hele kamer lekker ruikt. Kaarsjes zijn ook super romantisch helemaal vandaag met Valentijnsdag.

De Red Berry & Jasmine geurkaars is te koop voor één euro bij de primark.

xx' Tessa

1 opmerking: