Pagina's

maandag 12 mei 2014

Goede voornemens maandag




Hallo iedereen,
Vanaf vandaag komt er wekelijks een vast artikel online “goede voornemens maandag”.
In dit artikel schrijf ik iedere week vijf nieuwe voornemens waar ik me die week dan aan moet houden. Met iedere week minimaal 1 make-up gerelateerde voornemen.


Mijn voornemens:

  •  Iedere ochtend een thermobeker groene thee mee nemen om rustig in de trein op te drinken.
  •  Altijd mijn artikelen doorlezen voordat ik ze plaats.
  • Minder veel eten, er moeten voor de vakantie toch een aantal kilo’s van  mijn lichaam af.
  • Minimaal twee hoofdstukken van mijn leerboek vertalen van het Engels naar het Nederlands.
  • Ik ga iedere dag lipgloss dragen zodat ik er goed verzorgd uitzien.

Dit zijn mijn voornemens van deze week. Vooral mijn eerste twee voornemens vind ik erg belangrijk. Ik moet meer kleine zelf-momenten nemen en door rustig een kopje thee te drinken in de trein neem ik zo’n moment. Ook moet ik vaker mijn artikelen doorlezen omdat mijn zinnen niet altijd kloppen. Dit vind ik zelf erg slordig.

Wat zijn jullie goede voornemens van deze week?


1 opmerking:

  1. Mijn voorneme is om meer water te drinken minimaal 1 flesje per dag

    BeantwoordenVerwijderen