Pagina's

maandag 12 mei 2014

Limited edition "Hup Holland Hup" van Essence

Essence komt deze zomer met een wel hele speciale limited edition! De limitid editon is alleen in Nederland te koop heeft als thema Nederland in het WK in Brazilië.
Hieronder laat ik zien welke producten allemaal te koop zullen zijn.






Ik vind deze limited edition een beetje mwah. Zelf mis ik veel producten. Ik had zelf graag meer make-up gezien. Een knal-oranje lippenstift, een oranje blush, een palette met 4 kleuren oogschaduw (rood oranje wit en blauw) en een oranje eyeliner.  Ik vind het vooral jammer dat er geen mooie oranje eyeliner bij zit. Naar een oranje eyeliner ben ik al lang op zoek maar kan ik nergens vinden.

Het enige wat mij aanspreekt is de handgel.

De limited edition is alleen in Nederland te koop bij de Kruitvat en de Trekpleister.

Wat vinden jullie van deze limited edition?

1 opmerking:

  1. Ik vind de spullen niet zo leuk. Ik had er meer van verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen