Pagina's

zondag 11 mei 2014

The Body Shop moringa douchegel en body butter

Hallo iedereen,
in mijn shoplog heb ik laten zien welke producten ik van de The Body Shop had gekocht, deze producten zou ik gaan reviewen dus hier de eerste review! Een review van de moringa douchegel en body butter.


De geur van de producten is echt heerlijk! Ik ruik een echte bloemengeur maar deze geur is niet te overheersend.
De douchegel werkt zoals een douchegel moet werken. In een douchepuff schuimt hij goed en hij blijft lekker ruiken. Na het douchen heb ik geen droge huid en ruik ik lekker naar bloemetjes.

Na de douchegel gebruik ik na het douchen de moringa body butter. Deze smeert heel makkelijk uit en verzorgd mijn huid bijzonder goed. De geur blijft een tijdje hangen maar overheerst niet. Ik vind deze butter heerlijk voor in de zomer.

De douchegel kost voor 250 mL  €7  en voor 60 mL€3
De body butter kost voor 200 mL € 16 en voor 50 mL €6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten