Pagina's

zondag 11 mei 2014

The Body Shop mango bodylotion en douchegel

Hallo allemaal, laatst heb ik deze twee producten van de The Body Shop gekocht. Het zijn de mango whip body lotion en de mango showergel.
Ten eerste ruiken de twee producten heerlijk

Ik vind ze niet echt naar een echte mango ruiken. Ik ruik wel dat het bij de mango lijn hoort maar de echte mango geur is ver te zoeken. De douchegel en bodylotion passen qua geur zeer goed bij elkaar, dit kan ik helaas niet zeggen van de hele mango lijn (de lipgloss, de scrub en de body butter ruiken heel anders) De kleur past wel bij mango, beide producten zijn oranje maar na het gebruiken van het product merk je er gelukkig niks  van.


De douchegel werkt gewoon goed. Hij schuimt in een douchepuff behoorlijk, hierdoor heb je weinig product nodig. De geur van de douchegel blijft lang in de badkamer hangen.


De bodylotion vind ik heerlijk om na een warme dag te gebruiken, hij smeert enorm makkelijk weg zoals hierboven te zien (1 veeg met mijn vinger door de bodylotion). De bodylotion doet alleen niet heel veel voor mijn huid als mijn huid het echt nodig heeft. Het is een goede bodylotion als je niet een hele droge huid hebt als je wel een droge huid hebt kan je beter een body butter gebruiken.


De douchegel kost voor een grote fles van 250 mL €7 en voor een kleine fles van 60 mL €3
De bodylotion kost voor een grote fles van 250 mL € 10 en voor een kleine fles van 60 mL €4

De producten zijn online te koop op de site van de The Body Shop en in de winkel van de The Body Shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten