Pagina's

zondag 18 mei 2014

L'oréal Paris Color Riche Duo


Hallo iedereen,
Ik heb groen bruine ogen en om het groene in mijn ogen meer naar voren te laten komen was ik al een tijdje op zoek naar een donkergroene oogpotlood. Ik wilde ook al een tijdje een bruine oogpotlood hebben omdat ik dit heel mooi vind. Ik hou van een klein lijntje boven mijn wimpers en daarvoor gebruik ik graag een oogpotlood toen ik dit oogpotlood zag moest ik hem meteen hebben!


Het oogpotlood is tegelijkertijd ook een wenkbrouwpotlood. De potloden zijn redelijk zacht en laten hierdoor snel een kleurtje achter. Ik haat het als ik een oogpotlood hard op mijn oog moed duwen om een zichtbare lijn te zien, dit hoeft dus gelukkig niet.


Hierboven zie je dat de kleuren erg duidelijk te zien zijn. De kleuren zijn op mijn oog ook duidelijk te zien en ze blijven de hele dag even zichtbaar zitten.

Ik heb dit oogpotlood/wenkbrouwpotlood gekocht bij de Action voor minder dan drie euro!
Ik raad iedereen dit oogpotlood aan omdat hij veel kleur afgeeft en goed blijft zitten.


Tessa 'x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten