Pagina's

maandag 5 mei 2014

A little bit about me

Hallo iedereen,
Omdat mijn site nog redelijk nieuw is heb ik een tag waardoor jullie mij een beetje beter leren kennen. Hier komt ie:
 
Chinese Horoscoop:

Hond, Volgens astropsychologie is de hond één van de meest betrouwbare en intelligente dieren van de Chinese dierenriem, de hond is een sluw dier en actief in het hele leven (nou ja, niet die op de foto hierboven).
Ik vind mezelf betrouwbaar omdat ik altijd mijn afspraken nakom. Intelligentie vind ik een breed begrip en ik vind iedereen intelligent op zijn of haar eigen manier. Ik ben niet sluw want daar hou ik niet van en ik ben wel enorm actief, ik ben echt altijd heel erg druk!




Hoelang ben je?
Ik ben 160 cm.

Waar dacht je vandaag aan toen je wakker werd?
Aaah waarom klussen de buren zo vroeg, het is nog geen 8uur!

Waar ben je op dit moment?
Ik zit aan de eettafel bij mijn vriend thuis.

Single/relatie?
Ik heb één vriend en ben echt enorm blij met hem!

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Super druk maar dan ook echt SUPER DRUK maar als ik moe ben, val me dan niet lastig met drukke mensen haha.

Wat vind je het leukste om te doen:
Om te reizen naar warme landen en daar lekker vakantie vinden en rondtrekken en de locals leren kennen.

Guy/Girlcrush?
Ik ben natuurlijk enorm dol op mijn vriendje en heb ook zeker geen crush op iemand anders. Al vind ik piraten zoals Jack Sparrow wel enorm geweldig <3

Wat zou je op dit moment graag willen?
Dat de temperatuur van de zee wat graden omhoog gaat en dat het lekker warm weer is in Nederland. Ik hou enorm van de zee! Hieronder sta ik op de foto een paar dagen geleden in Turkije. De zee was enorm koud maar ik ben de dag erna toch naar het strand te gaan om even te zwemmen. Op het strand ruikt het enorm lekker naar de zee, en de golven maken zo'n leuk geluid. Ik hou enorm veel vaan snorkelen en visjes zoeken (al gaat dit niet overal). In Nederland gebruik ik altijd mijn body board en ben dan meestal de oudste die met de golven mee lift. Als ik eventjes niet body board ga ik met mijn schepnet garnalen vangen.


Wat is je doel in het leven?
Ik heb niet echt een doel in het leven. Het liefst zorg ik later zo veel mogelijk voor mijn eigen eten zodat ik natuurbewust kan leven. In mijn tuin wil ik zo veel mogelijk eetbare planten en ik wil kippen voor de eieren. Ik wil natuurbewust leven maar vooral gelukkig zijn.

Waar ben je bang voor?
Ik ben enorm bang voor spinnen! Ik vind het zulke enge beesten! Ik vind het gewoon een naar idee dat sommige spinnen pijnlijk kunnen bijten. De huisspin bijvoorbeeld, mensen komen deze spin vaak tegen en deze spin kan over het algemeen mensen niet pijnlijk bijten maar toch zijn er gevallen dat de beet van deze spin (pijnlijk) gevoeld kan worden. brrr......

Heb je je rijbewijs?
Ja ik heb mijn rijbewijs. Ik ben er echt heel blij mee want in het gat waar ik in woon rijden de bussen in het weekend pas laat, en als ik moet lesgeven zou ik met de bus hierdoor altijd te laat komen.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Ik ben echt een zomermens. Ik hou van de zon, van de (klamme) warmte, van buitenzwemmen  van fietsen en echt van alles. Ik ben een buitenmens en in de zomer ben ik non stop buiten te vinden. Vooral om te zwemmen, ik hou van de zee maar ik hou ook van de rivieren en meertjes. Ik zwem overal waar het kan. 

Wil je ooit gaan trouwen?
Ja, tegenwoordig hechten veel mensen hier weinig waarde aan maar ik vind trouwen enorm belangrijk. Veel mensen zeggen dat je toch weer makkelijk kan scheiden en dat het dus niet veel  voorstelt, maar waarom zou je gaan trouwen als je weer van plan bent te gaan scheiden?

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Zie de foto van mij op het strand. Ik heb bruin haar en het komt als het los is tot mijn BH bandje, mijn doel is om het veel langer te laten groeien.

Wat is je oogkleur?
groen/bruin

Heb je tattoos/piercings?
Ik heb alleen twee paar oorbellen

Wat is jouw perfecte pizza?
frutti di mare, lekker veel vis <3 Er moet vooral ansjovis op mijn pizza zitten!
 Wat is jouw favo eten/drinken?
Mijn favo drink is Mojito zonder rum en Captain Morgan gold rum. Mijn favoriete eten is saoto soep en sushi.

Wat is je favo parfum?
Sun van Jil Sander, ik vind hem gewoon naar zonnebrand ruiken <3

Dit was de TAG ik hoop dat jullie allemaal nieuwe dingen over mij hebben geleerd en dat mijn site hierdoor wat persoonlijker is.

Groetjes Tessa

1 opmerking:

  1. myree en ilse5 mei 2014 om 22:16

    Jaaah we kunne eindelijk comments plaatsen!!
    we love you! myree en ilse

    BeantwoordenVerwijderen