Pagina's

vrijdag 17 april 2015

Review ❤ geurkaars Primark, Pinapple & Ginger

 Hallo lieve allemaal,

Vandaag review ik de Pinapple & Ginger geurkaars van de Primark. Ik ben dol op de €1,- geurkaarsen van de Primark. Helaas  staan ze tegenwoordig bij de kassa daarom heb ik er maar ééntje gehaald. Ben je benieuwd of ik net zo dol ben op deze kaars als op mijn andere kaarsen? Lees dan vlug verder



 De geurkaars heeft een licht grijs/bruine kleur. De kaars zit in een glas waarin alle €1,- geurkaarsen inzitten. Ik vind de glazen erg mooi en als mijn kaarsen op zijn bewaar ik deze glazen graag. Ik heb een leuk idee voor decoratie in de zomer dus als jullie deze kaarsen hebben, gooi de glazen niet weg, er komt een DIY aan.
De geur die van de kaars af komt ruikt hemels. Hij doet me erg aan de zomer denken. Ik heb ooit in een op=op winkel een kaars met de geur ananas kokos gekocht en deze kaars ruikt bijna hetzelfde. De kleur van de kaars vind ik niet passen bij de geur. Als ik aan ananas en gember denk, dan denk ik eerder aan een gele kleur dan aan een grijze kleur. De gember ruik ik trouwens niet terug in de kaars.

De kaars heeft 10 branduren. Naar mijn idee branden de kaarsen veel langer dan de 10 uur. Als de kaars brand word de geur goed verspreid. Ik hou erg veel van deze kaars en zou hem zo op nieuw kopen.


xxx Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten