Pagina's

zondag 26 april 2015

Review❤ Mild Eye Make Up Remover Rituals

Hallo lieve allemaal,

Ik haalde mijn make-up er al een tijdje af met kokos olie, maar de olie was een beetje te vettig voor mij. Ik vond de vettigheid niet prettig dus zocht ik een nieuwe oog make-up remover. Ik heb uiteindelijk gekozen voor deze Rituals make-up remover.



Deze make-up remover bestaat uit twee lagen. De make-up remover moet eerst geschud worden voordat het gebruikt word. Volgens Rituals is de formule van de remover niet vet en een 2 fase. De make-up remover is naar mijn idee inderdaad niet vet.

Op het linker wattenschijfje kan je zien dat de remover doorzichtig is. De remover is wel vloeibaar maar niet erg waterig. Het rechter wattenschijfje is ter vergelijking van de linker.

De make-up remover voelt erg prettig op mijn ogen aan. Mijn ogen prikken niet en de remover is echt niet vet. De make-up remover heeft geen geur en kleur.
De remover reinigt mijn ogen goed. Er blijft geen make-up achter op mijn ogen terwijl ik niet hard hoef te boenen.

 De ingrediënten in de make-up remover zeggen mij niet veel. Voor de mensen die de ingrediënten belangrijk vinden, hier het lijstje:
AQUA / WATER, CYCLOPENTASILOXANE, ISOHEXADECANE, SODIUM CHLORIDE, DIPOTASSIUM PHOSPHATE, DISODIUM EDTA, POLYAMINOPROPYL BIGUANIDE, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN OIL, PROPYLENE GLYCOL, DECYL GLUCOSIDE, NELUMBO NUCIFERA (LOTUS) FLOWER EXTRACT, SORBITOL, CITRIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, POTASSIUM PHOSPHATE


Ik heb gevoelige ogen en kan deze make-up remover zonder problemen gebruiken.
De make-up remover kost
€4,50   voor 30 mL
€10,50 voor 125 mL 

De make-up remover is te koop bij Rituals




Geen opmerkingen:

Een reactie posten