Pagina's

dinsdag 14 april 2015

Shoplog april ❤Primark, Action, C&A, Kruidvat

Hoi Lieve allemaal,

vandaag ben ik een ochtendje wezen winkelen.  Ik heb erg veel leuke spullen gekocht en ben goed geslaagd. In de Primark heb ik vooral kleding voor mezelf gekocht, bij de Action en Kruidvat heb ik beauty producten gehaald en bij de C&A heb ik kleding voor mijn vriend gekocht. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder.

Primark
Zoals ik al eerder aangaf heb ik bij de Primark vooral kleding gekocht.

Ik heb een lichtbruin vest gekocht. Het vest heeft twee zakjes en kan je open en dicht dragen. Het vest heeft verschillende kleuren als je hem van dichtbij bekijkt. De knopen vind ik ook erg mooi. (zie close up foto) Het vest koste eerst €8,- maar ik heb hem in de aanbieding gekocht voor €5,-
Naast het lichtbruine vest hangt een zwarte broek. Voor mijn werk heb ik een zwarte broek nodig. Vorige week is mijn andere zwarte broek helemaal doorgesleten dus ik moest echt een nieuwe kopen. Ik wacht nog op mijn officiële werkkleding maar vind het wel netjes als ik een zwarte broek aan heb.
De broek kostte net als het vest €8,- en was ook afgeprijsd, voor €6,90

 Ik ben echt gek op veten met deze kleur!
De "knoopjes" vind ik een leuk detail! De broek is echt goed zwart en toch van spijkerstof!

Zoals sommigen van jullie wellicht al weten, ben ik gek op sokken van de Primark! Ik kon mezelf niet inhouden en heb drie pakjes sokken gekocht. De sokken met 7 paar kostte €3,- en de sport sokken, 3 paar, kostte €2,50
17 prachtige sokken!

Naast sokken ben ik gek op geurkaarsen. Helaas staan de kleine geurkaarsen de laatste tijd alleen nog bij de kassa, je kan ze niet meer ruiken en ik koop er tegenwoordig niet zo veel meer omdat ik er niet van hou bij de kassa nog snel iets uit te zoeken. Ik heb deze kaars op de gok gekocht en hij ruikt erg lekker. Hij doet me echt denken aan de zomer en dat is natuurlijk niet erg met dit mooie weer!
De kaars kost €1,-

Het laatste niet beauty gerelateerde item, mond spray. Als ik iets met uit gegeten heb op mijn werk vind ik het irritant om klanten te helpen. Hetzelfde geld voor de klas. Als ik bijvoorbeeld een broodje tonijnsalade heb gegeten of een koude pasta met rode ui, dan stink ik de hele dag uit mijn mond. Hopelijk geeft deze mondspray mij een heerlijke adem ;)
De mondspray kost €1,-


Action
 1 pakje nep wimpers. Ik wil deze nep wimpers gebruiken tijdens koningsdag. Vorig jaar wilde ik al nep wimpers halen maar toen had ik er geen tijd voor. Dit is overigens het enige wat ik bij de Action heb gehaald.
De nep wimpers kosten €0,89


C&A
Als ik mijn vriend blij wil maken, moet ik geen kleding voor hem kopen. Dus wat doet deze lieve meid? Die koopt kleding voor haar lieve vriendje ;) Hij vind het niet prettig als ik kleding voor hem koop omdat hij bang is dat ik kleding koop die hij niet leuk vind. Gelukkig ken ik zijn smaak en weet ik ook wat hij en ik samen leuk vinden. Ik heb twee shirts voor mijn vriend gekocht.
Mijn vriend wilt het liefst shirts met kleur, en ze mogen niet zwart zijn, dat zijn zijn eisen. Het eerste shirt is wit met zwart en rood. Hij is goedgekeurd. Met het tweede shirt spelde ik niet op save, hij is wel licht gekleurd maar hij heeft geen kleurtjes. Toch vond mijn vriend dit het leukste shirt. De shirts zijn gemaakt van biologisch katoen, wat voor mij echt een dikke pluspunt is!  De shirts kostte €7,90 wat ik totaal geen geld vind.




Kruidvat
Bij de Kruidvat heb ik ook niet veel gekocht. De Freeman producten  waren in de aanbieding. Ze kosten normaal 4 euro per stuk, nu 2 voor 5 euro! Omdat mijn gezichtscrub die ik normaal gebruik niet meer open krijg heb ik een scrub en een masker mee genomen.




Hebben jullie de laatste tijd nog leuke aankopen gedaan?


xxx Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten