Pagina's

zondag 26 april 2015

Shoplog ❤Action april

Hoi lieve allemaal,

Gisteren ben ik sportief bezig geweest en ben ik naar de Action gefietst (niet eens met de auto!) Bij de Action heb ik een paar leuke dingen gekocht, kijken jullie mee?



Als eerst kocht ik twee waxinelicht houdertjes die ik nodig heb voor een moederdag cadeau. Volgens mijn vriend moet ik nu schrijven; dit zijn twee glaasjes, daar kan je veel mee doen; drinken bewaren en stukgooien. Grappig want deze zijn voor zijn moeder! We gaan hier iets erg leuks mee doen. We gaan hier ook een diy mee maken.  €0,29 per stuk

 Ik liep langs fotolijstjes en nam er drie mee. De achterste twee zijn net als de kaarsjes voor mijn schoonmoeder. Het voorste lijstje is voor mezelf, ik vind hem zo mooi staan op mijn bureau dat ik er nog een paar ga kopen!
€0,69 per stuk
De achterste twee fotolijstjes hebben van de voorkant en achterkant een houten kleur. Het voorste fotolijstje heeft een witte rand aan de zijkant. Hierdoor past het lijstje perfect bij mijn bureau. Mijn bureau is wit en heeft een houten rand.

Vissen lokaas. Vroeger vond ik die glitter lokaasjes geweldig, nu nog steeds. Ik moest ze echt kopen. Helaas durf ik nog steeds geen vissen van het haakje af te halen dus moet mijn broer of vriend dat doen.
Dit setje visaas kostte €1,59

Kattensnoepjes!!! Deze snoepjes kostte maar 99 cent. Helaas als mijn katten snoepjes heel lekker vinden, maken ze de la gewoon open en halen ze het bakje er uit. Deze snoepjes vonden mijn katten heel lekker want ik vond vanochtend een leeg bakje op de grond...

 De echte favoriet van mijn kat.
€0,99

Ik wilde nog mooie foto's laten afdrukken voor de lijstjes. Tot die tijd heb ik een kittenfoto van mijn oudste poes, Jenny, in het lijstje gedaan. Jenny is nu al een dame van 13. Moet je nagaan hoe lang ik deze foto heb bewaard, ik heb hem gekregen toen ik 7 was. Benji, de kat die we toen hadden heeft aan de bovenkant in de foto gebeten. Benji is helaas overleden toen ik 9 was.

Het mooiste aankoop is mijn eigen foto lijstje.


xxx Tessa





Geen opmerkingen:

Een reactie posten