Pagina's

zaterdag 25 april 2015

Shoplog❤ The body Shop Koningsdag!

Hallo allemaal,

ik las vandaag mijn mail en zag dat de The Body Shop een zag dat ze een speciale Koningsdag actie hebben. Als je iets koopt bij de The Body Shop, online of in de winkel mag je gratis een douchegel van 250 mL mee nemen. Je mag kiezen uit de satsuma of de mango douchegel.
Door deze actie heb ik op de site een paar producten bestelt en heb ik in totaal twee bestellingen geplaatst. Een voor mezelf en één bestelling als verrassing voor mijn lieve oma. Kijken jullie mee?



Verrassingspakket voor oma. 
Mijn oma hield heel erg van de mango scrub die ik vorig jaar aan haar had gegeven. Ze wilde de scrub alleen niet meer omdat ze de pot altijd moest opendraaien en dit niet prettig vond. De mango geur vond ze wel heerlijk. Daarom heb ik het volgende pakket voor haar samengesteld:


Voor het pakket van mijn oma heb ik in totaal €12,13 betaalt. De verzendkosten zitten al in de prijs, de verzendkosten waren €5,-
Dit pakket is voor mijn oma, ik zal daarom geen review van deze producten schrijven 

Pakketje voor mezelf
Ik vind de mango shower gel erg lekker, mijn shower gel is bijna op. Ik heb nog een fles satsuma staan dus heb ook voor de mango gekozen.



Ik heb een 60 mL shower gel bestelt met de geur roze grapefruit. Ik vind dit zo'n heerlijk zomerse geur!
Als laatst koos ik voor mezelf een mini groene thee body butter. Ik ben gek op body butters en deze met groene thee wilde ik al een poos uitproberen.
Als je twee body producten kocht kreeg je 25% korting. (handcrèmes tellen mee) Ik wilde daarom erg graag de body butter kopen!

Mijn eigen pakketje koste in totaal €11,75


Hebben jullie al een gratis douchegel gehaald?

xxx Tessa

1 opmerking:

  1. Hoi Tessa,
    Je geeft aan de satsuma douche gel al te hebben. Kan je hier nog snel een artikel over schrijven?

    Groetjes Inmar

    BeantwoordenVerwijderen